Så är det

Idag så bestämde jag mig för att varje månad tills jag flyttar hemifrån (kommer få hyra ett förråd om jag väntar med att flytta hemifrån tills jag är 42 som pappa säger) så skall jag köpa något som kan vara bra att ha när jag flyttar hemifrån. Den här månaden så tänkte jag satsa på: potatisskalare, slevar, vitlökspress, äggdelare osv. Det är inte mycket pengar ca 300 kronor, men de där 300 kronorna kan vara mycket värda den dagen jag flyttar hemifrån, är ju 300 kronor mindre som jag ska ut med då. Men det jag täntke koncentrera mig på är saker som man måste ha, sånt som man inte kan ångra sig om 23 sekunder eller att det inte skulle passa i den lägenheten. Men vem vet, det kanske blir några pinnstolar ;)


Kommentarer
Pelle

Tandpetare och toapapper? Hehehehe ;) Du får inte köpa för mycket så det inte finns något att ge i inflyttningspresent!

2012-01-05 @ 23:51:41
Jessica

Sånt går ju liksom alltid åt, så det kan man nog aldrig få för mycket av, eller? Det finns alltid saker man behöver ;)

2012-01-06 @ 12:00:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0