Rop hur fungerar ni egentligen?

Har börjat fundera på det här med intresseanmälningar och hur det fungerar egentligen. Det kan ju inte vara den som anmäler sig först som får passen? Jag var inloggad och helt plötsligt dök det upp ett pass, men fick jag det? Nej! Om det är så att 2,5 ska ha det först så borde de väl inte ligga ute för oss andra? Är det kanske så att de som bara är vikarie får passen före? Jag har ingen aning jag, från början sa de att undersköterskerna skulle få första tjing på passen. Men de som verkar få passen är vårdbiträden, kan det kanske vara för att de är billigare som de tar in dem istället? Har fått ett pass som jag inte har anmält intresse på iallafall, så jag är snurrig som bara den nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0