Onsdag

Så var tentan i kvalitativ metod skriven, det kändes bra, vilket brukar betyda att det inte har gått bra. Det stod en helt annan lärare på papperet än den vi har haft, så blir spännande att se vem som rättar. Efter tentan gick jag och Jenny upp till vår handledare och pratade om vår C-uppsats. Sen var vi så duktiga så vi satte oss och letade lite artiklar, så nu har vi 19 stycken och förhoppningsvis så passar någon / några in till bakgrunden. Imorgon kör vi igen, vi måste ju köra lite hårt nu i början så vi kommer igång. Jag har alltid tänk att när du har skrivit tentan så får du ta upp resväskan. Ikväll kommer Eva med resväskorna som de lånade till Australien, så då kanske jag ska passa på och ta upp min på samma gång.



Kommentarer
Moster

Jag känner igen Nalle Puh som står på golvet !

2012-01-19 @ 02:42:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0