Måndag

Imorse gick jag ner till stan och beställde tid hos Angiezka åt mig och mamma, mamma ska dit på onsdag och jag ska dit den 2 februari. Man måste ju ha lite färg på fransarna och brynen när man far till Kina så att det inte tror att det är ett vandrande lik de möter. Appropå lik, idag börjar en ny säsong av det okända, appropå det okända, idag när jag och mamma kom hem så var lyset i sovrummet tänt och stjärnan i fönstret var släckt, något står inte rätt till. Är det gammomma som är tillbaka? Vi pratade om henne när vi var hos mormor och morfar och alla sa att det hade varit lugnt ett tag nu. Har hon varit i Kina och hälsat på?


Kommentarer
Pelle

Jag hade någon som retades och körde sängen upp och ned häromkvällen! Slutade när jag fräste ifrån! ;) Kanske de kommer tillbaka och är på korri och gör något ännu värre nu ;) hehehe

2012-01-09 @ 21:17:41
Moster

Bara så du vet så tycker kinererna att det är väldigt snyggt att vara vit i hyn. De köper puder som det är blekmedel i och skyddar sig mot solen hela tiden. Så när du kommer med din ljusa hy så kommer de att dö av avundsjuka =D

2012-01-10 @ 02:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0