Har varit och köpt 2 kg päron

Iallafall enligt mitt kvitto. Det kan vara det godaste päron isånnafall. Frågade Charlie förut om det var så att de ville ha lösgodis när jag kommer ner, han tackade inte nej. Åkte ut på coop forum och skulle köpa lösgodis för de hade extrapris 49.90 kr/kg. Betalade med kort och tänkte inte så mycket på det, men när jag kom ut så tittade jag på kvittot och tänkte det här blev ju billigt 20.80 kr, står att jag köpt 2 kg päron för 10 kronor kilot. Så antingen slog killen i kassan fel eller så tyckte han synd om mig, 2 kilo godis, mjukisbyxor och ett hår som borde ha tvättats för längesen, cå kanske man inte har det så lätt i livet. 

2 KG PÄRON


Kommentarer
Moster

Kina har mycket men päron som ser ut så där har jag inte sett.

2012-01-12 @ 01:23:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0