förstajanuaritvåtusentolv

Imorse stod klockan på 06:00 och då klev jag upp och for upp till Indal för att jobba 7-21. Åkte hem och plockade upp Victor och Ida i Bergsåker innan vi for hem och hämtade lite dricka. Gick bort till Emil och hade det trevlig. Stod ute på parkeringen på tolvslaget, sen gick vi in och spelade så det kan låta, jag och Ida spöade skiten ur de andra, eller vi vann iallafall. Kom nyss innanför dörren och ska nu lägga mig och kika på Sverige - Ryssland som nyss har börjat och sen så skall jag sova, länge. Ska bara ta någon resorb innan, så kanske man vaknar och mår riktigt bra senare idag.

Victor förstår inte hur de kunde förlora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0