Dagens tvättstugedrama



Vicki ringde mig förut, hon hade tvättid idag, men när hon kom ner så var det någon som höll på och tvätta, så hon ringde och fråga vad hon skulle göra. Jag stövlade ner för att dubbelchecka, så att inte min kära kusin fortfarande led av sviterna efter fredagens utgång. Men hon hade rätt att hon hade tvättid, men feg som hon var så vågade hon inte slänga ut kläderna utan hon lät tvättmaskinen gå klart och sen kastade vi ut kläderna. Det värsta var att jag sa vem jag trodde det var, men mamma sa nej aldrig att det är hon. Men jag hade rätt!


Kommentarer
Moster

Kom det ett samtal till ordförande på em/kvällen?

2012-02-01 @ 01:12:44
Anonym

Nä ett sms....

2012-02-01 @ 05:31:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0