Bortom rubrikerna

Nu ska jag ta och hoppa i säng, har nyss sett Bortom rubrikerna, i fredags så handlade det om bussolyckan i Indal och det missade jag, helt ärligt så visste jag inte ens att den gick då förns jag kom till jobbet på lördagmorgon. Tyckte de 28 minutrarna gick väldigt fort och jag skulle vilja se mer, men det kanske man fick göra i filmen som spelades in året efter olyckan. Den tror jag inte att jag har sett eftersom jag bara var 12 år när den visades. Men något som jag tycker är konstigt är att så fort jag ser My så tänker jag på när jag var hos moster och morbror och det hade snöat ute och My och jag gjorde en snöbollsljuslykta, men det är också enda gången jag kommer ihåg att jag har träffat henne också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0