Måndag

Sov så jäkla bra inatt, vaknade inte en enda gång förns jag fick ett sms 7:33. Så nu har jag nog vänt tillbaka på dygnet. Oskar och Frida kom hit och åt middag och lekte lite och tittade på bortspolad (eller de var mest mamma och Frida som tittade på den). Fick idag tag på den där människan som har hand om rummet som sjukhuset kunde fixa. Hon kunde nästan lova att jag kunde få bo där under hela perioden. Rummet är 20 kvadrat med toalett och dusch, och lägenheterna byggdes 2009-2010, så låter ju som om det skall vara fräscht. Dock så såg jag sängarna och blev orolig, ser ut att vara ca 80 cm. Och vi vet ju alla vad som hände när jag sov i en 90:s här hemma. Blev 2 besök på golvet, så måste fundera på om det finns något sätt att lösa det på som inte innebär allt för mycket slit och släp. Sen så stod det att det var fullt utrustat kök, vad menas med det? Att det finns spis osv eller betyder det att det finns tallrikar och sånt också? Nu har jag den här ifall jag inte hittar något annat.


Kommentarer
Anonym

Kommer det en önskelista?

2012-02-28 @ 13:42:46
Ida

Jag tror att det betyder att det finns tallrikar, glas och sånt där också :) Skönt att det fixat sig med boendet!

2012-02-29 @ 09:32:54
URL: http://idanordstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0