Torsdag

Imorse trodde jag att jag befann mig i Stockholm, det tog 49 minuter för mig att ta mig från ytterdörren till biblioteket på skolan, med bil. Det gick så långsamt så det var inte sant, Tycker faktsikt synd om byggjobbarna som jobbar på taket brevid. Det är ju svinkallt ute och man hör du spikar och har sig. Det är ändå bara - 13 men det kändes betydligt kallare tyckte jag. Måste säga att jag tyckte att jag och Jenny jobbade på bra idag. Dock är jag i nåt mellanting nu, om jag ska ta med mig datorn och sitta och skriva på flyget, eller om jag ska skita i det och få låna en dator där och skriva på någon kvälll. Eller så sitter jag här på lördag och söndag och köttar allt vad jag kan så jag har gjort halva min del. Åt bränd macaroni cheese till lunch, smakade apa, men orkade inte göra något nytt.



Kommentarer
Farfar

Är du frisk nu?

2012-02-02 @ 22:40:18
Moster

Bara du inte behöver använda internet så går det bra att skriva här på kvällstid men ska du åt nätet så måste du göra det på morgon/fm för då är det snabbast här. Kvällstid kan det vara segare än värsta segaste kolan =)

2012-02-03 @ 00:23:59
Jessica

Ett worddokument är allt jag behöver. men tänkte hinna göra så mycket som möjligt i helgen. Gjorde 2 igår, kanske hinner med 2 idag, då är det bara 5 kvar sen och de borde jag hinna i helgen.

2012-02-03 @ 08:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0