Torsdag

Idag sov jag till 05:05, så någon minut längre än igår. Dock är jag så trött nu så jag tror att jag kommer att somna på fläcken, men jag får nog försöka vara vaken ett tag till. Idag så var vi och hämtade Oskar på dagis och gick hem till farmor och lekte. När klockan var strax innan 19, så hade han kört slut på mig, då hade vi gått till Kina, simmat till badhuset, byggt lego, provat kläder, ritat och säkert något jag har glömt. Men Oskar han hade energi kvar han. Förresten om någon skulle se extrapris på alla greys anatomy säsonger säg till. Kostar 1449 kronor nu och det tycker jag är lite väl mycket.


Kommentarer
Moster

Men varför köpte du inte dem här när du var i Copylands rike??? Säkert fått alla för en hundring. Kunde Oscar ha tröjan? Gillade han den?

2012-02-24 @ 01:08:04
Jessica

Jadu bra fråga, tänkte inte på det. Den var lite stor, jag tror att han gillade den.

2012-02-24 @ 06:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0