Torsdag

Idag fyller världens bästa Oskar 3 år, hoppas att han har en bra födelsedag. Idag så plockade Jeanette upp oss och vi for iväg och åt. Jag provade faktiskt att äta kyckling idag, sen så åt jag broccoli också, men broccolin var dränkt i smör och vitlök så den var helt okej. Sen så for vi och tittade på blommor och efter det till pärlmarknaden. Eftersom jag är så dum så stod jag och velade i 10 min om jag skulle köpa 2 par eller 3 par örhängen, tillslut slog jag till på 3 par och annars hade det varit dumt eftersom de kostade 10 kr/paret. Sen åkte vi till ett kinesiskt varuhus som innehöll en massa lampor och kablar och sånt, synd att det är så jävla kallt inne på affärerna och att de stängde, annars hade jag kunnat gå där hur länge som helst.


Kommentarer
Farfar

När kommer bilderna?

2012-02-09 @ 11:46:07
Pappa

Hur smakade kycklingen?

2012-02-09 @ 14:49:29
Nettan

Har du verkligen shoppat för hela 30 kr? Du kan då konsten att spendera du, haha. Kram på dig.

2012-02-09 @ 21:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0