Söndag

Mår som en gris, ont i ryggen, magen och mår illa, känns ju sisådär när et är 3½ timme kvar att jobba. Sen är jag ju trött också och det kanske är det som är grunden till allt. Men jag lär ju inte kunna sova för det när jag kommer hem. Det är jävligt varmt här inne, 27.8 grader stod termometern på, så inte undra på att jag tyckte det var varmt. Började med att försöka sammanfatta och översätta artiklarna jag skulle göra, men det gick åt helvete, för jag fattade inte vad som stod. Kan kanske har berott på att det handlade om existentiellt och hopp och sånt. Hade dock tur att Carro jobbade så jag fick skriva några ord till henne på facebook-chatten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0