Sista dagen i Kina

Idag så var vi in till Shangai för sista gången den här resan, jag hittade en väska som jag efter mycket om och men och prishöjningar fick med mig hem, sen så hittade jag lite smått och gott till Oskar och Klara. Vi var även upp i finanshuset eller vad det heter, och där passade jag på att gå på toaletten, man kan ju inte klaga på utsikten jag hade iallafall.

Dessvärre så var toaletten lite för avancerad för mig, så det gällde att tänka till innan man vågade trycka på någon knapp.



Om 30 minuter så kommer chauffören och då skall vi åka på Heidi´s och käka och sen skall jag få smaka på någon som kommer att få mig att bli på nyttfödd sa Jesper, tror att det är någon glass eller något liknande. Väskan är grovpackad, blir att finjustera ikväll innan läggdags. Ska nog försöka hinna med en dusch ikväll också, för det tror jag inte att jag orkar med imorgonbitti, 05:30 (22:30 svensktid) kommer chaffören för att ta oss ner till flygplatsen. Om allt går som det ska så beräknas jag landa på midlanda 18:40, så jag har en lång dag framför mig imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0