Önskelista

Eftersom jag förhoppningsvis sitter på ett plan till Shanghai nu, så får ni ett förinställt inlägg med min önskelista. Det är en ganska tråkig önskelista då den mest innehåller saker som kan vara bra att ha när man flyttar hemifrån, de är INTE rangordnade utan bara skriva allt eftersom jag kom på de.

  • Elvisp, minst 350 W
  • Ugnsformar
  • Vattenkokare, minst 2000W
  • Dammsugare
  • Knivar
  • Kaffepress
  • Riskokare
  • Matberedare / köksmaskin
  • Tuperware slickepott
  • Sax, en riktig
  • Rivjärn
  • Äggdelare
  • Slev
  • Konservöppnare
  • Visp
  • Grytunderlägg
  • Bakmått, dl,msk, tsk, msk.
  • Pengar



Kommentarer
Ida

Annars kan du få en låtsassax av mig :D Hahah :) Jag och Victor har behövt bocka av rätt många av de där grejerna nu..

2012-02-08 @ 19:22:49
URL: http://idanordstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0