Onsdag

Idag på förmiddagen satt jag och Jenny med C-uppsatsen, känns som om vi skulle kunna sitta med resultatet i 2-3 veckor till, men någongång måste man ju ge sig, man kan ju ändra meningar och ha sig hur många gånger som helst. Strax innan 12 gav vi upp och jag åkte hem och fick för mig att jag skulle spela The Sims, vilket jag har ägnat hela kvällen åt. Idag har det varit varmt och skönt ute, nästan så man kan tro att våren är på gång. Dock har den inte kommit lika långt som i Kina.
Fick ett mail från hon som lägger in betygen i Ladok att resultatet för omtentan i kvalitativ hade kommit in, fick en klump i magen och visste inte om jag skulle våga kolla. Kollade tillslut och som tur var hade jag lyckats skrapa ihop ett D, så nu kan jag lämna den där äckliga och tråkiga skiten bakom mig. Så jag firade detta genom att se på fotboll och äta choklad. Nu ska jag hoppa i säng, för imorgon väntar en hel dag med C-uppsats skrivande på biblioteket på skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0