Onsdag

Idag så var vi till Shanghai igen, denna gången besökte vi flowermarket, åt indiskt och gick och ett copymarket, men där var de så dryga, så de fick inte sälja så mycket idag. Jag hittade 12 st hjärtformar i silikon, en pensel och sen så fick jag en vitlöksskalare, det handlade vi på flowermarketen. Där så gick vi på några inredningsbutiker, och jag måste säga att det är jobbigt att det finns många fina saker och man vet att man inte kan köpa de, för man får inte med sig de hem i resväskan.


När vi kom hem så hade jag fått mailet som jag gruvat mig för, från Susanne Ståhlberg. Där det stod att hon hade lagt in resultatet på kvantitativa i ladok, efter mycket om och men så fick jag veta vad det stod och det var ett D, det tackar jag för, nu kan jag lägga den skiten bakom mig.


Sen så fick jag något ryck och satte upp Charlies nya gardiner, det första han sa när han kom hem var: mamma kan vi sätta upp mina gardiner ikväll? Moster svarade jaa. Sen så hann han bara upp på rummet tills han såg att de redan var uppsatta. Kul att man kunde göra någon glad en dag som denna. Nu ska vi snart titta på andra delen av den första filmen om Arne Dahl och sen ska vi hoppa i säng, för imorgon 8:31 går tåget ner till Shanghai och då ska vi på copymarketen som vi var på i lördags och titta vad vi kan hitta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0