Nya skor

Idag när jag var hos Jenny så hittade Klara min plånbok och rotade runt lite. Plötsligt så hittar hon kvittot som jag letade vid jul på mina gråa adidas. Så när jag och farfar var ut till birsta och tittade på en ny telefon åt honom så drog jag en chansing och sprang in på stadium för att höra vad de sa. Inga problem sa hon i kassan gå och kolla om du hittar några nya. Sagt och gjort jag gick och tittade, hittade inga gråa men ett par vita med lite rosa på. Så de tog jag. Dock tycker jag att det känns förjävligt att skorna kostar 699 kronor i Sverige när man vet att man kan betala en tiondel av priset i Kina.



Kommentarer
Moster

Så nu har du 3 par nya skor =)

2012-02-22 @ 00:26:46
Jessica

Japp det har jag :)

2012-02-22 @ 05:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0