Hemma

Nu är jag hemma igen. Var en jobbig morgon igår på flygplatsen, ögonen var så tårfyllda så det var knappt jag lyckades hitta genom säkerhetskontrollen. Usch hatar att säga hej då. Resan från Shanghai till Helsingfors gick faktiskt bra, förutom han som satt bredvid mig och klippte tånaglarna. Det var så äckligt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, sen lämnade han naglarna i en fin lite hög på sätet, äckel kines. I Helgsingfors så träffade jag Stefan, vi bytte plan med varandra, han tog mitt till Shanghai och jag tog hans till Arlanda. På arlanda så var jag tvungen att hämta ut väskan eftersom den skulle tullas, och tro det eller ej, men den här gången klarade jag mig. Hade 2 timmar på arlanda, var så hungrig så tänkte käka på max, men det var knökfullt både på den nyöppnade och på inrikes, så det blev ingen mat. 

Väl på midlanda var jag så trött så jag var inte säker på om jag skulle känna igen mamma och pappa, men dom kände igen mig. Fick väskan och rullade mot kebaben i Timrå, åt vitlökssås med pizza typ. Svängde förbi farmor och farfar på väg hem och sa hej, sen hem och packa upp båda resväskorna, (har väl aldrig hänt att jag packat upp något samma kväll förut). Vid 21 gick jag och la mig och tittade på lite av all TV jag missat under tiden jag varit borta. Somnade vid 22 och vaknade 01 igen och kunde inte somna om. Så nu skulle jag kunna tänka mig att gå och sova igen, men nu ska jag snart kliva upp och åka iväg till naprapaten innan jag skall till Jenny och vi ska knåpa med C-uppsatsen. Känner mig inte så mycket till hjälp idag om jag skall vara ärlig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0