Söndag

Jag är fortfarande bitter över att jag har praktik hela jävla påsken, börjar på fredagkväll och har praktik varenda dag fram till fredagen efter. Men är nog bra att få många dagar i början så att man kommer in i hur det är där. Jag vet att man jobbar storhelger inom vården så det är inte det jag är bitter över, men just att jobba gratis under påsk känns sådär faktiskt. Visst jag får erfarenhet, men det hade jag kunna få vilken helg som helst. Det konstiga är att jag gör 39 dagar och Jenny gör 30 dagar, så ska nog se till att få bort sista helgen, för då får jag det bättre sista veckan och slipper avsluta med en 12:30 - 21:30 tur på söndagen plus att då blir det bara 3 helger som jag gör.


Kommentarer
Moster

Tänk positivt, du kanske kommer att lära dig något just den helgen som kommer att vara avgörande för dig senare i livet. Eller så kommer någon som har det mycket svårt den helgen få känna lite glädje pga att just du är där. Det kan vara värt mycket mer än pengar. Men jag förstår dig också men försök att gå dit med positiva tankar trotts allt.Kram <3

2012-04-02 @ 16:01:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0