Söndag

Det känns som om jag har tappat förtroendet för RoP helt nu. I fredags så var jag dubbelbokad, så vi var 3 stycken på natten. Igår så ringde Tanja och sa att jag inte behövde jobba ikväll, för jag var dubbelbokad igen. Bara det att jag inte är bokad för något pass ikväll. Ska man behöva oroa sig för att man är bokad på pass som man inte vet om i fortsättningen? Jag ger inte mycket för RoP längre, känns som att det har blivit betydligt fler dubbelbokningar och annat strul den senaste tiden. Vet inte vem man ska prata med heller, Anita har ju svar på allt, så vad man än säger så har hon något svar på det och man känner sig som en idiot som ens ställde frågan från början. Finns det några rutiner om vad som gäller vid dubbelbokning?


Kommentarer
Nettan

Förr har det varit att om man fått passet så var det ditt vare sig det var dubelbokat eller inte. Skitdåligt :-(

2012-04-15 @ 21:24:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0