Ingen rubrik

Jaha ja då har denna lediga dag snart gått. Har inte ens reflekterat över att det har varit påsk, då jag spenderat hela påsken på praktiken. Dock hade jag turen att få gå dag igår så att jag slapp sluta 21.30 innan jag fick helg. Fick bort min sista helg utan att ta några nya pass, så nu känns det bättre. Imorgon så går jag kväll igen innan det är dags för dag på onsdag och en till kväll på torsdag innan det slutligen är tenta på fredag. Så det var väl idag jag skulle ha pluggat, men det kan jag inte påstå att jag har gjort. Vad man nu ska plugga på, det är ju inte så lätt när det kan komma precis vad som helst på den nationella kliniska sluttentan. Någon som vet vart man kan se gamla kliniska sluttentor?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0