Förvirrad

Hade en väldigt konstig dröm inatt. I drömmen så vaknade jag upp hos Tina Nyman och upptäckte att någon hade satt en kateter på mig. Undrade vem fan som hade kunnat sätta dit en kateter och låta mig somna inne på toaletten inne hos Tina. Tina bodde i ett höghus med 60 våningar och hon bodde på våning 8. På våning 3 fanns det en restaurang där jag stod och väntade på hissen i evigheter. Men hur jag än åkte så kom jag bara tillbaka till våning 3. Jag ville åka till våning 35, för där skulle jag träffa någon. Tillslut så kom Jessica Lindberg och rädda mig och drog ut KADen. Sen vaknade jag, hur kunde jag drömma om detta? Inget hänger ihop, Tina har jag inte träffat på säkert 4 år och Jessica träffar jag inte heller speciellt ofta och hur kunde jag få en KAD? Nu ska jag ta mitt magonda och dö i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0