Vilken dag

Dagen började ju inte så bra som ni kanske läste i inlägget nedan. For iväg till naprapaten, hade tid 9:30, fick komma in 9:50 (hade parkeringstid till 10:21) och behandlingen skulle ta 30 min. Klar ca 10:21, stressar upp till bilen och inser att jag måste ha något att dricka, så börjar rulla ut ur stan, men då var trafikljusen ur funktion, bingo.

Så när klockan var 10:35 så ringer jag upp till jobbet och är förtvivlad över att jag blir sen. Men de säger, det gör inget, du kommer när du kommer. Jag fick skitdåligt samvete men kom upp till Indal 11:03 så jag var ju inte så jättemycket sen.

Då till nästa problem, det fanns ingenstans att parkera då de håller på och gräver och asfalterar på parkeringen, så ställde mig på baksidan, vilket resulterar i att jag måste gå runt hela solgården. Skyndar mig att byta om och var väl uppe på avdelningen 11:11. Åh herregud vad jag tyckte att jag var sen då och hade dåligt samvete ett tag. När klockan blev tre så fick jag så jävulskt ont i ryggen (efter behandlingen tror jag), men jag pinade på och sa att allt var bra.

Slutade 20 så kastade mig i bilen och for hem för att titta på fotboll. En match som Sverige förlorade, så nu ska jag nog gå och lägga mig så att denna dag tar slut. PS imorgon vill jag inte bli väckt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0