Tisdag

Håller på och bakar förfullt eftersom jag gör min sista dag imorgon så tänkte jag att jag skulle bjuda på lite fika. Dock så tycker jag det är så svårt när man inte vet vad de äter och inte tål osv. Jag har gjort en squashkaka och ska snart ställa in en kladdkaka i ugnen och sen så tror jag att jag ska ta och göra en kanelkaka och cookies som sista grejer. Det är så svårt och veta hur många som är där också, för ibland är det bara sköterskorna och ibland är läkarna, dietisterna och sekreterarna där. Så allt från 8 till 26 tror jag det kan bli.


Kommentarer
Moster

Hoppas att dietisterna är där för det låter som bara nyttigheter som du tänker bjuda på =)

2011-09-28 @ 01:52:40
Nettan

Du är snäll du <3

2011-09-28 @ 14:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0