Sista september

Imorse när jag klev upp så var det 15,9 grader ute, helt sjuk, det är ju ändå sista september idag. Tentan gick inget vidare, kunde knappt några ord som stod där, så det är väl bara att vänta på omtenta. Efter tentan så gick jag och Jenny och började spåna på vår uppsats som vi kanske borde ha börjat med för några veckor sen, vi satt till halv tolv ungefär sen gick vi in mot stan, Jenny hämtade Klara och jag gick och träffade mamma och käkade lunch på 7 kryddor. Nu ligger jag hemma i soffan och funderar på att gå och sova en timme, eller om jag ska ligga kvar här och slappa. Ikväll är det fotboll som gäller, giffarna - Ängelholm på norrporten arena.



Kommentarer
mamma

fotbollen gick ju bra i alla fall ;)

2011-09-30 @ 22:45:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0