Onsdag

Idag var det äckligt lugnt på praktiken, så det har nästintill varit tråkigt. Jag har dock mest gått och oroat mig för min halvtidsbedömning som jag har imorgon. Tror att jag är nervös för att min förra handledare sa så bra till mig, men när läraren kom och vi hade halvtidsbedömingen så var jag nästintill värdelös. Dock så känns det som om min handledare som jag har på barnmottagningen är ärlig mot mig och säger om hon tycker att något är fel och sparkar mig i arslet när jag inte riktigt vågar.

När klockan närmade sig halv tre så var det fortfarande lugnt så då skickade handledaren hem mig. Jag bestämde mig för att gå hem, så ringde farmor och frågade om hon inte kunde börja gå ner mot stan och möta mig där. Jag började gå och solen sken så fick ta av mig koftan och bara ha jacka och linne, solen fortsatte och skina och jag började ångra att jag inte hade druckit mer idag på dagen. Men tjurig som jag är så fortsatte jag att gå och vid fågelholkarna så mötte jag farmor, så då gick hemåt. Nu så sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så att pappa kommer hit, för då ska vi äta rödspätta och potatismos med massa citron.

Ikväll blir det ytterligare en lugnkväll då jag måste försöka komma ikapp med alla program som jag har missat när jag har gått och lagt mig tidigare än tidigast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0