Nere på botten

Kan det inte bara komma ut någon lägenhet som jag vill ha så att jag kan flytta och kan få vara nere en dag utan att man får en jävla massa skäll på engång? Sen är det den här jävla julen också som kommer snart, ska jag jobba eller inte? Samtidigt kan det vara den sista julen som jag väljer att jobba frivilligt, tänk om jag sen får så att jag ska jobba jul jämna år? Då kommer jag alltid att jobba när det är jul hos farmor och farfar, hur fan ska jag fixa det? Aldrig få fira julen med min familj. Men mammas önskan är väl att jag ska växa upp och sluta vara så barnslig när det gäller ju. Hon tycker ju bara att jag är barnslig det är det enda som hon säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0