Måndag

Idag så påbörjade jag min sista vecka på barnmottagningen. Känns skönt på ett sätt, att jag sedan ska få vara på samma avdelning som några av min klasskamrater, men samtidigt läskigt då jag aldrig varit i kontakt med psyket förut. Imorgon så ska jag ta och ringa min nya avdelning och höra mig för, vet dock inte vem jag ska prata med, för jag vill ju inte att det ska bli samma situation som när jag kom till barnmottagningen och ingen visste att jag skulle komma dit, då jag hade pratat med samordnaren och hon inte hade fört det vidare. 



Kommentarer
Moster

Det kommer att gå bra, bara man håller sig lugn och inte stressar upp sig =)

2011-09-27 @ 02:09:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0