Första september

Idag var vi till mormor och morfar med vår gamla tv. Morfar börjar ju bli gammal och då ser man dåligt och då är det svårt att se bollen när någon spelar fotboll. Imorgon så spelar Sverige borta mot Ungern, så morfar behövde ju en större tv så han ser bollen imorgon.



Nora och lillis var där också, och Nora badade och skvätte ner mig ;) Jag filmade lite men vågar inte lägga upp den här, för man vet aldrig vad det finns för skumt folk. (Så Ulrica säg till om jag ska skicka den). Här är en bild på Nora när hon sög äpple i söndags när vi var och firade morfar.



Kommentarer
Moster

JAG VILL HA!!!!!! Har inte fått en bild på henne sen jag åkte till Kina =( Ni andra ändrar er inte så mycket nu förtiden men hon ändras ju varje vecka. Så jag hoppas att många ser det här och skickar bilder på Nora till mig NU! Kan även ta bilder på er andar också för ni är ju så fina ni också <3

2011-09-02 @ 11:07:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0