Första dagen

Första dagen på praktiken idag, vad säger man: rörigt/förvirrande, men det blir nog bra, har fortfarande inte fått någon riktig handledare utan idag gick jag med flera stycken, bland annat en läkare som var hur gullig som helst mot barnen, han gjorde verkligen allt för att de inte skulle tycka att det var hemskt. Är totalt slut i huvudet efter första dagen på praktiken, vilket jag räknar med att bli några dagar till innan allt har lagt sig och då ska jag göra gästspel på avdelningarna tänkte jag och sen är ju nästan praktiken slut, 07:45-16:30 är arbetstiden, känns ovanligt för mig som inte har jobbat bara dag sen jag sommarjobbade på Metso för 100 år sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0