elfte september

Jag tycker att det är ganska konstigt att jag kommer ihåg vad jag gjorde för 10 år sedan, jag var ju ändå bara 11 år. Jag minns att jag var med Joss och att vi busringde från Joss röda telefon till Sebbe. När Sebbe svarade sa han att det var en krasch i New York och jag och Joss svarade: Klart att det är en klass i New York. Sen sa han det igen och då sprang vi hem till Sebbe och satt i hans stora fotöljer och såg på TV hela eftermiddagen. 

Pappa var i Kanada, Montreal närmare bestämt på jobb. Dagen efter så var det dags för Skol-DM och jag vet att fröken Anna hade på sig en organgejacka och keps och så sa hon att hon var orolig eftersom hon inte hade hört nåt från sina släktingar som bodde i New York.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0