Torsdag

Nu har jag snart gjort en vecka på praktiken, har bara 5 timmar att göra imorgon, dock är de mellan 15:30 - 21:30 så jag missar fotbollen, sen så har jag självklart praktik på tisdagkväll också när det är landskamp. Men något som är positivt är att jag bara gör 4 dagars veckor, dvs att jag är ledig 2 måndagar nu och ledig sista fredagen. Känns som en stor skillnad mot för när jag körde 07:45- 17:00 på barnmottagningen.

Idag så har jag fått lämna in min kära telefon, för pappa hör inte vad jag säger när han ringer. Sen så passade jag på att klaga på lite annat också så kanske man får tillbaka den gamla telefonen upphottad med en massa nytt. Passade även på att påpeka sprickan (som tydligen finns på alla arc) och det var inga problem (hade läst om att några hade fått tjata om det, men att sony nu hade erkänt det som ett fabrikationsfel). Nu ska jag ta och baka en morotskaka till mammas jobb, för det är tydligen hennes fikavecka.


Kommentarer
Mamma

Tack för att du bakar :)

2011-10-06 @ 21:37:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0