Söndag

Imorse när jag skulle åka så var det is på rutan, men då jag skulle ta ephrahim idag så visste jag inte hur jag skulle göra för att skrapa rutan, så jag satt snällt och väntade på att isen skulle försvinna så jag kunde köra. Har jobbat ett "kortpass" idag, 7-17, det konstiga är att ett 7-21 pass känns kortare än vad 7-17 gör. När jag satte mig i bilen hem så blev jag så trött så jag fick nästan kämpa för att hålla mig vaken, så nu ligger jag i soffan under filten och funderar på om jag orkar göra något mer idag.


Kommentarer
Moster

Har inga problem med frost på rutan, varken igår eller idag. +20-25 grader ute. Fördendelen när det blir frost kallt så kommer jag inte ha några bekymmer då heller för det är chaufförens jobb att skrapa rutorna ;P

2011-10-10 @ 02:10:23
Jessica

Du har det lyxigt du :)

2011-10-10 @ 09:40:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0