Söndag

Idag har jag jobbat och när jag kom imorse så fick jag veta att från och med 2 januari så ska väster bli som alla andra avdelningar med att ha riktiga delade turer. Så då kan de ju glömma att jag kommer att ta på mig någon delad tur. Sen så var det en massa andra ändringar också som jag inte riktigt förstod förutom att man skulle vara en mindre på morgonen på helgen. Men om jag förstod rätt så skulle det vara en 6 veckors period som man skulle testa detta på. Jag kan ju hoppas att det inte fungerar något bra så att de går tillbaka till det gamla vanliga. 

Fick gå hem lite tidigare idag för det var blixthalka ute och det tog faktiskt 45 minuter hem idag, vilket är betydligt längre än vad det brukar ta. Men jag kom hem iallafall. Nu tittar jag på nåt nytt program på ettan, amerikaner som letar sina släktingar i Sverige.


Kommentarer
Moster

Då stannar jag kvar och forsätter mitt jobb i Kina om de börjar med delade turerpå Västersol. Måste försöka få tag i Lena och höra vad det mer var för ändringar.

2011-10-31 @ 00:44:29
Jessica

Åsa sa nåt om fasta arbetstider, så hon skulle inte få ta någon 8-15 tur längre. Tycker bara att det verkar som en massa dåliga förändringar. Men du kan ju få tala om vad Lena säger till dig :) för jag var lite trött igår imorse så inte säkert jag uppfattade allt vad Åsa sa.

2011-10-31 @ 09:00:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0