Söndag

Inatt så hade jag det jobbigt, jag var så trött, så jag var tvungen att gå framm och tillbaka bara för att jag inte vågade sätta mig ner. Tillslut blev klockan 7 så jag fick åka hem och sova, sov till kvart i tolv och sen klev jag upp och åkte till birsta och lämnade in min telefon och pappa köpte en ny (som jag använder nu). Men jag måste då säga att man märker skillnad på telefoner och telefoner. Men jag är tacksam att jag får låna den här nu, även om den passar en gammal gubbe som inte är så snabb av sig. Nu håller jag på och bakar två morotskakor tills imorgon som jag tänkte ha med mig på praktiken. Börjar min sista vecka där imorgon och förhoppningsvis så går veckan fort, även om jag tvivlar på det. Har haft ont i halsen idag, så hoppas att det inte utvecklar sig till något mer.


Kommentarer
Moster

Wiskey är det ända som hjälper mot onda halsar.

2011-10-24 @ 02:16:01
Anonym

Usch, frågan är vad som är värst, whiskey eller halsont?

2011-10-24 @ 17:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0