Måndagkväll

Ikväll så har jag varit och börjat spåna på rapporten med Jenny, vi kom igång ganska bra, sen var jag tvungen att åka hem. Väl hemma så började jag må illa som fan, men låg och tittade på fotboll och försökte glömma bort hur illa jag mådde, giffarna vann med 4-2 iallafall och nu får jag hoppas att det finns några biljetter kvar imorgon i receptionen, dock tror jag inte det. Sen så började jag och pappa och titta på SOS - Västkust och där var det lite småläskigt idag, när den var slut så slog vi på 112-på liv och död. Där visade de en stor hög/pöl med spya, en XXL Pizza! Man mår inte direkt bättre efter det, usch. Skit klarar jag av, men spya det går bara inte, jag ställer mig bredvid och kan börja sympatikräkas bara för att jag tycker det är så äckligt.

Bild: Google


Kommentarer
Mamma

Tyvärr inga biljetter kvar

2011-10-11 @ 08:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0