Måndag tredje oktober

Så fort jag står i tvättstugan och har lampan tänd och det är mörkt ute, så tror jag att det ska komma och åka förbi någon i en bil och skjuta mig. Man har många konstiga tankar på natten. Jag är grymt trött och fryser som en gnu, känns som om det lätt kan bli så när det blir jobb lite hastigt och lustigt, men om 18 timmar får jag ju gå och sova. Vilken tur att jag äntligen har varit och köpt Kick up pads eller vad de heter, får se om de har någon effekt under dagen.


Bild: Google

Hade köpt jäst för att jag skulle baka kanelbullar (är kanelbullensdag på tisdag), men då finns det inget mjöl och en sak är då säker, jag går inte ner i källaren på natten, tycker det är nog läskigt på dagen.


Kommentarer
Moster

Det finns inget farligt i källaren mer än en och annan silverfisk ;)

2011-10-03 @ 03:34:33
Jessica

Haha är du säker? Gångtjosan som spökerna går på på natten då? ;-) som Anna-Karin skrämde upp mig med ifjol, sen dess har jag svårt att släppa tanken på att det bara var ett skämt :-P Tror att Bernt kommer bli grymt besviken nu när det inte finns några bullar.

2011-10-03 @ 04:06:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0