Ibland är livet härligt

Jag älskar när folk blir as sur för att man inte tycker samma sak som de, helst när det handlar om Timjå. Jag blir som en 3 åring då och måste säga emot ännu mer. Men det konstiga är, är att ingen kontrar och säger nåt dåligt om lagen jag håller på. Nu ska jag sova, för imorgon ska jag prova på något nytt, nämligen att jobba. Dock är det ett kortpass 7-17 så det ska nog gå bra. Jag klarade alltså inte av att vara ledig hela helgen. Nu ska jag se om jag orkar se klart L.A Gigolo eller om jag ska dejta John på engång.




Kommentarer
Moster

Det är för man ska heja på sitt lag och inte dissa andra lag, det har din moster och morbror alltid sagt till sina barn ;)

Kände det konstigt att jobba för det var ju länge sedan sist ;P

2011-10-09 @ 13:47:35
Jessica

Oja det kändes det;) Det var tur jag jobbade med Tanja och Åsa och hade bra stöd från dem ;)

2011-10-09 @ 17:34:12
M

Ja det är ju 2 klippor att stödja sig på =)

2011-10-10 @ 01:57:01
Jessica

Jaa :D

2011-10-10 @ 10:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0