Helgen

Imorse så lyckades jag sova till halv tio, vilket är ett nytt rekord på flera veckor samt att jag har varit ledig hela helgen! Så nu kan jag väl få jobba någon helg framöver igen, för det är bra tråkigt att bara ta det lugnt. Igår så var jag och farmor på birsta, jag skulle in en snabbis och köpa örngott, men det var fler än vi som hade den tanken så vi fick parkera långt borta i helvete. Farmor köpte bla överkast, tekakor och ljus. Plötsligt så upptäckte vi att vi hade varit borta i 2½ timme, så då började vi bege oss hem igen. Stannade hos Lindbergs en snabbis och hjälpte Eva med telefonen innan jag for hem och dog på soffan i 20 min innan det var dags att åka och käka hos mormor och morfar. 

Idag så har jag inte gjort många knop, bara varit bort till Nettan och Pelle och hälsat på Oskar, nu ska jag snart åka till Lillis och Nora och bli bjuden på middag och sen ska jag hem och se fotboll och ta ett bad innan jag tänkte däcka i sängen igen. Det värsta är att jag är ledig imorgon också, så hur jag ska lyckas fördriva den dagen vet jag inte, men det lär nog bli en och annan promenad.


Kommentarer
Moster

Vad duktig Solgården var som kunde klara sig utan dig den här helgen! Du får väl ta med farmor på en promenad i höstvädret idag =)

2011-10-17 @ 01:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0