Fredag

Idag så var det äntligen dags: att få lösnaglar igen, så nu är jag inne på mitt femtioelfte försök att sluta bita på naglarna, men den här gången ska jag banne mig lyckas. Efter det så åt jag lunch med mammsen och pappsen på Opus och sen vandrade jag bort till mittuniversitetet och skrev en tenta. Jag tyckte det gick bra, men om jag läser vad alla har skrivit på facebook så var den skitsvår. Så antagligen blir det väl en omtenta igen då, känns så surt när jag förra gången åkte på en riktigt jävla slarvfel. Får se om 3 veckor hur det har gått, annars är det omtenta i december eller nåt. Trodde jag skulle få igen min kära telefon idag, men icke, så får nog vänta tills på tisdag.



Kommentarer
Moster

Ett minne från eran rally semester?

2011-10-29 @ 04:03:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0