första inlägget i oktober

I fredags så tog jag och mamma en promenad ner till stan och köpte sushi och satte oss vid bänkarna bakom ågläntan och käkade, sen tog vi en sväng inne på IN innan vi gick till Norrporten Arena och tittade på fotboll. Trodde inte att det var sant när giffarna gjorde mål på mål och i halvtid så stod det 4-0, mot ett av topplagen i superettan. I andra halvlek så kom det 2 mål till och giffarna vann tillslut med 6-0. Roligast var dock när giffarna skulle tacka de som hade spelat bongotrumma hela matchen och började dansa någon ihopsnickrad afrikanskdans. Sen att det var 15 grader ute på kvällen gjorde ju inte saken sämre. Efter matchen så liftade vi med farfar hem.

Igår så jobbade jag 7-21 och där fick jag veta en sak som gjorde mig jävligt irriterand, men kan tacka mina andra arbetskamrater som hade ställt upp för mig. Även om det var för att rädda sitt eget skinn så tycker jag att det är jävligt svagt att skylla på någon annan. Det mest komiska i det hela är väl att jag fick reda på allt av en slump, och hade jag inte varit så jävla nyfiken så hade jag nog inte fått reda på något alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0