Tjoho

Idag var det dags att  fixa till håret. Just nu känns det väldigt ovant, men jag gillar det. I vissa lägen så ser det dock oranget ut, men det ska dämpas  efter några tvättar, så jag tror att det blir ännu bättre då. Knäppte ett kort, men de gör verkligen inte färgen rättvisa. Hur som helst så hoppas jag att man ser något annat än en blond kaluffs på stan nu ;)
Före
Efter
Ni ser ju hur de här bilderna skiljer sig åt, och jag lovar skulle jag ta en till bild så skulle den också se annorlunda ut. Vill ni se får ni helt enkelt ta och träffa mig i verkligheten.


Kommentarer
Moster

Vi måste Skypea så jag får se hur du ser ut.Tycker att det ser bra ut på 2 av fotona. Gick det bra att baka Stompa?

2011-11-29 @ 03:51:46
Jessica

Ähm jao det gjorde det väl, men vi hann bara göra en sats.

2011-11-29 @ 08:34:35
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Frida

dösnyggt! Helt ute med vita hår, nu är det peach som gäller. Du var så modig så. Hoppas du kommer tillbaka till oss ;)

2011-11-29 @ 20:44:03
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/
Jessica

Kände att det var dags, och det var tur att du kunde fixa en tid snabbt, för annars hade jag nog bangat :P Men jag är nöjd, imorgon ska jag dessutom knäppa kort för visumet :) så det ska bli skönt att för engångsskull fastna på kort och att det inte bara blir två ögon. Det kommer jag garanterat att göra Frida, Kristina var ju riktigt trevlig :)

2011-11-29 @ 21:38:08
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0