Planerarn är i farten

Har skickat mail till Daisy och frågat om det är något obligatoriskt under C-uppsatsen, men jag lär väl få något dumt svar tillbaka. Jag vet att det är omtenta 4/2 och 25/2, men sen vet jag inte om det är något mer. Håller nämligen på att planera Kina förfullt. Min förhoppning var att jag skulle kunna vara där nere när moster fyller 40, men det vågar jag inte chansa på ifall jag skulle få en omtenta. För jag vill inte skjuta på det till hösten, det känns så tråkigt och LÅNGTbort. Men jag måste höra när det passa för kineserna också.



Kommentarer
Moster

Frågade 6,8 miljoner kineser här (ca 7-8 miljoner i Suzhou) och ingen av dem hade något emot att du kommer hit i februari. Så det är bara boka så det passar dig bäst =)

2011-11-02 @ 14:29:09
Jessica

Haha ;)Har dock inte får nåt svar från ruckolasalladen än om det är något obligatoriskt under den tiden

2011-11-02 @ 15:32:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0