Onsdag

Vad jag har hunnit med mycket idag. Klockan stod på 07:15, gick upp duschade, drog på mig lite mascara, åkte och fixade kort till mitt visum, visade upp min hårfärg för mammas jobb, åkte och handlade, först Ica Maxi, sen citygross och efter det hemköp granlo, tankade. For till stan och skrev på min visumansökan, fick ringa till mamma och fråga vad hon och pappa jobbar som, fick ringa igen och fråga efter Stefans mobilnummer, som jag hittade sen i min telefon och sen fick vi leta på vilken gatan mittuniversitetet ligger, för det skall minsan kineserna veta. Dock kom jag på sen att jag glömde säga att jag jobbade också, men det kan väl inte spela någon roll. For på kubiken och handlade det som jag hade glömt på de andra ställerna, ringde vårdcentralen, fixade lunch, vårdcentralen ringde upp. Nu ska jag gå och sova några timmar innan jag blir så himla nervös över min första natt på Öster.


Kommentarer
Moster

Låter som du gillar springa i många affärer :-P Kommer att gå bra att jobba <3

2011-11-30 @ 14:39:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0