Måndag

Natten gick bra att jobba, men jag trodde aldrig att jag skulle komma hem för det var så mycket trafik. 8:00 så stupade jag i säng och sov till 11:30, mycket dumt då jag kunde sova till 12:30. Klev upp åkte iväg till skolan och hade kursintro, kan inte säga att jag hörde mycket av vad hon sa för jag var mer intresserad av prata med Jenny. Sen for jag hem, eller jag kom aldrig hem för jag stannade till hos farmor och då skulle hon och Vicki gå och hämta Oskar, så då hängde jag på. Sen for jag och hämtade pappa på jobbet och åkte på birsta city där han var in och köpte en ny mobilväska som man kan ha på skärpet. Nu har jag ganska nyss kommit hem och ligger halvdöd i soffan och väntar på att fotbollsgalan skall börja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0