Måndag

Nu så ska det fungera med headern igen, jag fick göra om den helt. Vaknade strax efter 9, så har inte hunnit göra så mycket än. Hade funderingar på att ta en promenad till Sidsjön och runt, men jag vet inte om jag orkar, borde plugga också, får nog ta och sätta på min engelskamössa och plöja igenom nursing reasearch eller vad den nu heter. Sa till Tanja igår att jag tyckte jag hade ont i knä, igår när jag gick och la mig så förstod jag varför det gjorde ont, ett blåmärke över hela knäskålen.



Kommentarer
Moster

Den där såg inte snygg ut!

Idag när jag stekte köttfärs så kom jag att tänka på dig igen (gör alltid det när jag steker köttfärs) tror att du ska övningsäta Kubikens kättfärs med klumpar så att du är lite härdag tills du kommer hit ;)

2011-11-21 @ 12:26:48
Anonym

Haha gulligt att du tänker på mig när du steker köttfärs ;-) jag får nog ta och göra det..

2011-11-21 @ 12:38:30
Moster

Kan det beropå alla klumpar som är i köttfärsen här och jag vet att du inte gillar klumpar i köttfärs ;P

2011-11-21 @ 14:03:32
Tanja

OJ jäklar vilket blåmärke :( Stackars dig... Visste jag att du slog dig sådär mycket hade jag inte skrattat. förlåt. Men själva grejjen var sjuk kul endå. :)



Haha näää ingen har ramlat idag som tur är ;) haha.

2011-11-21 @ 17:36:18
URL: http://tanjasjodin.blogg.se/
Jessica

Haha, men jag vet inte om det där blåmärket kommer därifrån eller om jag har sprungit in i nåt annat. För jag landade väl inte på knä? :P men jag skrattade ju också, var ju så sjukt ;)

2011-11-21 @ 18:16:14
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0