Less

Ingen telefon idag heller. Fan jag som verkligen trodde att den skulle komma idag. Det betyder att jag har den här när jag jobbar natten på söndag, vilket betyder att jag inte kommer kunna surfa så som jag vill. Jag är skitpist nu över att den inte hann komma idag, när de faktiskt skickade den i onsdags mitt på dagen. På elgiganten i Sundsvall svarar de inte och därför kunde jag inte få reda på något därifrån heller. Första gången tog det 9 dagar, lämnade in den på fredagen och fick igen den på en tisdag. Nu har den varit borta i 12 dagar, lämnade in den på en söndag och nu är det fredag vilket betyder att den tidigast kommer på måndag, då har den varit borta i 15 dagar. Det som skulle gå snabbare den här gången...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0