Äntligen

Åkte ut till elgiganten iallafall igårkväll och tro på fan när jag kommer dit så finns telefonen där, men de hade inte hittat någon ägare till den. Så nu har jag tillslut fått den och håller på och återställer den så som jag vill ha den. Ikväll så har jag gjort efterrätten till imorgon, skulle göra en, men det blev så mycket grejs över så jag tog och hittade på en egen också. Nu väntar jag på att mamma och pappa ska höra av sig och vill bli hämtade så att jag får gå och sova snart.

Kladdkaka med hallonpannacotta


Kommentarer
Moster

Den där såg riktigt god ut!

Vilken tur att du fick tillbaka din mobil, så nu är du en glad tjej igen =)

2011-11-05 @ 03:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0