11/11/11

Jag blir nästan lite generad när jag läser vad vi fick för feedback på rapporten som vi lämnade in under praktiken. Tror att det var precis det jag behövde nu för att orka med den sista jobbnatten. Som sagt dags för den tredje natten och den tredje personen jag skall jobba med. De två föregående nätterna har gått jättesnabbt och jag hoppas att den sista också gör det, för nu är der brist på sömn hos fröken Sandström. Sen ska jag nog säga ifrån mig nätterna jag har på Öster, för jag känner att det är risk att det blir för mycket samtidigt som är nervös också, så det spelar nog in. 

Jag kan inte låta bli att undra vad an tänkte när han såg påsen imorse, undra om han har ätit upp den. Kanske var det bara jag och Emmelie som tyckte det var roligt eftersom vi var så trötta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0